Saturday, April 17, 2010

忙碌之后的思愁···


今夜,孤单的我想起了你。
本以为繁忙的生活会让我放下过去的思念,
但在这宁静的夜晚却一一的复发了。

今天,是个特别的日子,
几年前的回忆突然旋转在我的脑海里。
我早已不再去想念,但在这时刻却让我不能停止回想从前。

本以为我忙碌的生活会让我放下过去,
但在这宁静的时刻我却突然想起你。

古人说酒后消愁愁更愁,
我却是忙碌消愁愁更愁。

4 comments:

  1. 问世间情为何物?哈哈。。。
    人事已非,一切只待回忆。
    也许你还没遇到比她在你心中更有分量的人,所以才有这种感觉。
    希望你不要带着这份思念和另一个她之间。

    ReplyDelete
  2. if really miss her,then u should let her noe wat u think...
    nothings will cum if u do not have the initiative to create a pitfall~
    ppl always regret y they do not express thier feeling on time,i hope u are not the one...

    ReplyDelete
  3. jz let everythg sinking in my bottom heart..
    i believe 1 day all wil gone forever..

    ReplyDelete
  4. wat if it is important till will make u regret if u do not action?
    think of let it be???
    u are not this weak d~

    ReplyDelete